Friday, August 18, 2017
Заврши Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието

Заврши Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието

Преку 1000 наставници, ученици, родители, претставници од образовните институции, граѓански организации, УСАИД и ЕУКОМ ги ...

Повеќе

Одржана конференција за споделување на добри практики за одржување на  училишните објекти

Одржана конференција за споделување на добри практики за одржување на училишните објекти

По организираните обуки за одржување на училиштата наменети за членовите на тимовите за реновирање на ...

Повеќе

Улогата и поддршката на медиумите во унапредувањето на меѓуетничката кохезија и интеграција во училиштата

Улогата и поддршката на медиумите во унапредувањето на меѓуетничката кохезија и интеграција во училиштата

При крајот на јануари, во Скопје се одржа тркалезна маса на тема: „Улогата и поддршката ...

Повеќе

Одржана обука за креативни корнери

Одржана обука за креативни корнери

При крајот на јануари во Скопје се одржа тридневна обука за креативни корнери на која ...

Повеќе

Модел училишта – Каде бевме и што се промени во меѓувреме

Модел училишта – Каде бевме и што се промени во меѓувреме

Во текот на неделата, во четири модел училишта: ОУ „Браќа Миладиновци“ и ОУ „Бајрам Шабани“ ...

Повеќе

Подобра училишна средина за основците во Крушево и Могила

Подобра училишна средина за основците во Крушево и Могила

При крајот на декември се одржаа два свечени настани на сечење лента во основните училишта ...

Повеќе

Успешна приказна на Бујамин Јакупи

Член на дебатниот клуб во Никола Штејн и дебатер во рамките на јавната дебата организирана на 21 декември. Како членови на дебатниот клуб кој што беше организиран од страна на УСАИД Проектот за меѓуетничка интеграција во образованието во нашето училиште, научивме многу нови нешта, почнувајќи од вештини за дебатирање. Со предавањата и работилниците го развивме нашиот начин на размислување и изразување во текот на една дебата. Исто така беше интересно да се работи во тим со повеќе луѓе во којшто сите даваа нивни идеи и сите идеи се земаа предвид, а потоа најдобрите беа одбрани за дадената тема. За време на овој проект, стекнавме нови пријатели со коишто се согласуваме, а исто така и научивме за нивната култура, традиција и религија на нашите македонски и турски пријатели. Исто така, имавме можност да го подобриме нашиот македонски јазик, а по малку и турскиот. Јавната дебата која што се случи во нашето училиште е важен настан којшто го одржавме додека го работевме овој проект. Имавме можност да дебатираме пред нашите професори, родители и пријатели. За нас чувството беше посебно. Тезата на оваа дебата беше „Гласањето на секои избори во едно демократско општество треба да биде задолжително“. Таа беше наш успех и успех на членовите на МОФ бидејќи сѐ што научивме за време на тие месеци беше изразено во таа дебата. Тимот во којшто бев член беше негативен и се обидовме да ѝ се спротивставиме на тезата за задолжително гласање и да ја убедиме публиката дека истото не треба да биде задолжително бидејќи гласањето е право на поединецот.

Ќе продолжам да учествувам во овој проект бидејќи ми се допаѓа тоа што сум дел од ваквите образовни и мултикултурни активности. Многу сме им благодарни на Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието и организацијата МОФ, кои ги овозможуваат овие активности; ова е многу важно за нашето општество.