Saturday, December 3, 2016
World AIDS Day!

World AIDS Day!

Started in 1988, World AIDS Day is about increasing awareness, fighting prejudice and improving education. ...

Повеќе

Како се создаваат успешните училишни приказни?

Како се создаваат успешните училишни приказни?

Ученици, наставници, стручни соработници и директори се поврзаа во спортските, музичките, ликовните и математичките содржини, ...

Повеќе

Стара чаршија – ризница на култури

Стара чаршија – ризница на култури

Здружението за развој на ромската заедница СУМНАЛ, на 4 и 5 ноември, во хотелот „Молика“ ...

Повеќе

„Партија шах“ во Тетово

„Партија шах“ во Тетово

На почетокот на ноември, средношколците од „Моша Пијаде“ од Тетово го претставија финалниот производ од ...

Повеќе

Цветен воз – симболика за меѓуетничка интеграција во општина Бутел

Цветен воз – симболика за меѓуетничка интеграција во општина Бутел

„Богата е есента“, „Училиште цветна градина“, „Оплеменување на училишниот простор“ и „Истражија општината Бутел“, се ...

Повеќе

Како успешно да се одржуваат училишните згради?

Како успешно да се одржуваат училишните згради?

ПМИО вчера одржа обука за зајакнување на капацитетите на училиштата за одржување на училишните објекти.

Повеќе

Младите ученички од Тетово го стартуваа натпреварувањето во одбојкарска лига

Младите ученички од Тетово го стартуваа натпреварувањето во одбојкарска лига

Ученички од осмо и деветто одделение, од сите основни училишта во Тетово го започнаа натпреварувањето ...

Повеќе

Обуки за одржување на училиштата за подобри услови за учење

Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието во соработка со EUCOM реновираше девет основни и две средни училишта, обезбедувајќи стимул за училиштата и локалните заедници да станат партнери во процесот на подобрување на образованието на нивните деца.

Откако училишта беа реновирани, организирани беа обуки за одржување на училишната зграда. Главната цел на обука беше да се развијат капацитетите на тимовите за реновирање на училиштата и да ги зајакнат вештините на техничкиот персонал. Исто така овие обуки беа наменети да им овозможат на училиштата и општините да развијат соодветен план за спроведување на активностите во нивните училишта за соодветно одржување.

Четирите регионални работилници беа организирани во Скопје, Струмица, Тетово и Битола, вклучувајќи 97 директори на училишта и секретари, членови на училишните одбори, родителите, општинските службеници, приватниот сектор и локалните заедници, но, исто така, вработените одговорни за одржување на училиштата. Од овие обуки ќе имаат корист над 7.000 деца, 600 лица вработени во училиштата и 75 лица одговорни за одржување на 11 училишта кои што учествуваат во проектот.

Учесниците научија како да подготвуваат буџет за одржување врз основа на историски податоци и обемот на работа со што правилно може да се планира одржливост на училиштето за одредена сума на пари. Како што буџетите е обично недоволни, учесниците исто така ги споделуваа своите идеи и активности за изнаоѓање на дополнителни средства кои што може да се искористат за одржување на училиштата. Технички персонал кој е значително вклучен во секојдневните поправки и одржување на училишните објекти, се охрабрува да завземе активна улога во планирање на процесот за одржување на објектите.

“Разменивме многу идеи и наши искуства за одржување на училиштата. Со релевантни информации добиени на работилницата, ние сме подобро подготвени за успешно одржување на нашите училишта и за обезбедување подобри услови за учење за нашите деца “, рече Маја Виденовиќ, наставник и член на Управниот одбор на основното училиште Крсте Мисирков.

Следните обуки се планирани за лицата одговорни за одржување на училиштата и хигиеничарите, кои ќе се одржуваат во текот на месец декември 2012 и учесниците ќе бидат снабдени со кутија со алати за подобро одржување на училишната зграда.

Проследете ја целата приказна тука.