Wednesday, December 7, 2016
Како се создаваат успешните училишни приказни?

Како се создаваат успешните училишни приказни?

Ученици, наставници, стручни соработници и директори се поврзаа во спортските, музичките, ликовните и математичките содржини, ...

Повеќе

Стара чаршија – ризница на култури

Стара чаршија – ризница на култури

Здружението за развој на ромската заедница СУМНАЛ, на 4 и 5 ноември, во хотелот „Молика“ ...

Повеќе

„Партија шах“ во Тетово

„Партија шах“ во Тетово

На почетокот на ноември, средношколците од „Моша Пијаде“ од Тетово го претставија финалниот производ од ...

Повеќе

Цветен воз – симболика за меѓуетничка интеграција во општина Бутел

Цветен воз – симболика за меѓуетничка интеграција во општина Бутел

„Богата е есента“, „Училиште цветна градина“, „Оплеменување на училишниот простор“ и „Истражија општината Бутел“, се ...

Повеќе

Како успешно да се одржуваат училишните згради?

Како успешно да се одржуваат училишните згради?

ПМИО вчера одржа обука за зајакнување на капацитетите на училиштата за одржување на училишните објекти.

Повеќе

Младите ученички од Тетово го стартуваа натпреварувањето во одбојкарска лига

Младите ученички од Тетово го стартуваа натпреварувањето во одбојкарска лига

Ученички од осмо и деветто одделение, од сите основни училишта во Тетово го започнаа натпреварувањето ...

Повеќе

Интегриранa училишна манифестацијата во Кичево

На октомври 9, 2013 година се одржа манифестација за прием на првачиња во детската организација во основното училиште “Санде Штерјоски” во Кичево. Неколку изведби беа подготвени со цел да се видат добрите практики за етнички интегрирани прослави кои ова училиште ги спроведува. Балансиран број на ученици од различни етничко потекло и пол учествуваа во секој сегмент од прославата, како што се воведување на децата во нивните права , пеење и танцување на песната од детската серијата “Наше Маало”, рецитирање, и повторно пеење и танцување со елементи на знаци за комуникација на лица со оштетен слух.

Сите три наставни јазици беа присутни во сите делови од изведбата, така што децата го говореа текстот на јазикот на своите другарчиња или сите заедно пееја песни на сите три јазици . А силна порака дека училиштето е посветено на градење и одржување на етнички интегрирана атмосфера беше испратена не само од содржината на прославата презентирана од страна на етнички мешани учениците, но , исто така и со самиот ангажман на наставниците од сите три наставни јазици одговорни за подготовка на настанот и почетниот говор на директорот на училиштето, г. Лулзим Мехмеди.