Friday, February 24, 2017
Одржана конференција за споделување на добри практики за одржување на  училишните објекти

Одржана конференција за споделување на добри практики за одржување на училишните објекти

По организираните обуки за одржување на училиштата наменети за членовите на тимовите за реновирање на ...

Повеќе

Улогата и поддршката на медиумите во унапредувањето на меѓуетничката кохезија и интеграција во училиштата

Улогата и поддршката на медиумите во унапредувањето на меѓуетничката кохезија и интеграција во училиштата

При крајот на јануари, во Скопје се одржа тркалезна маса на тема: „Улогата и поддршката ...

Повеќе

Одржана обука за креативни корнери

Одржана обука за креативни корнери

При крајот на јануари во Скопје се одржа тридневна обука за креативни корнери на која ...

Повеќе

Модел училишта – Каде бевме и што се промени во меѓувреме

Модел училишта – Каде бевме и што се промени во меѓувреме

Во текот на неделата, во четири модел училишта: ОУ „Браќа Миладиновци“ и ОУ „Бајрам Шабани“ ...

Повеќе

Подобра училишна средина за основците во Крушево и Могила

Подобра училишна средина за основците во Крушево и Могила

При крајот на декември се одржаа два свечени настани на сечење лента во основните училишта ...

Повеќе

Денови за меѓуетничка интеграција во образованието – работилница за рефлексија и одржливост

Денови за меѓуетничка интеграција во образованието – работилница за рефлексија и одржливост

Деведесетина претставници од повеќејазични училишта од 6 избрани општини во кои се одржаа Деновите за ...

Повеќе

Како се создаваат успешните училишни приказни?

Како се создаваат успешните училишни приказни?

Ученици, наставници, стручни соработници и директори се поврзаа во спортските, музичките, ликовните и математичките содржини, ...

Повеќе

Интегриранa училишна манифестацијата во Кичево

На октомври 9, 2013 година се одржа манифестација за прием на првачиња во детската организација во основното училиште “Санде Штерјоски” во Кичево. Неколку изведби беа подготвени со цел да се видат добрите практики за етнички интегрирани прослави кои ова училиште ги спроведува. Балансиран број на ученици од различни етничко потекло и пол учествуваа во секој сегмент од прославата, како што се воведување на децата во нивните права , пеење и танцување на песната од детската серијата “Наше Маало”, рецитирање, и повторно пеење и танцување со елементи на знаци за комуникација на лица со оштетен слух.

Сите три наставни јазици беа присутни во сите делови од изведбата, така што децата го говореа текстот на јазикот на своите другарчиња или сите заедно пееја песни на сите три јазици . А силна порака дека училиштето е посветено на градење и одржување на етнички интегрирана атмосфера беше испратена не само од содржината на прославата презентирана од страна на етнички мешани учениците, но , исто така и со самиот ангажман на наставниците од сите три наставни јазици одговорни за подготовка на настанот и почетниот говор на директорот на училиштето, г. Лулзим Мехмеди.