Wednesday, December 7, 2016
Како се создаваат успешните училишни приказни?

Како се создаваат успешните училишни приказни?

Ученици, наставници, стручни соработници и директори се поврзаа во спортските, музичките, ликовните и математичките содржини, ...

Повеќе

Стара чаршија – ризница на култури

Стара чаршија – ризница на култури

Здружението за развој на ромската заедница СУМНАЛ, на 4 и 5 ноември, во хотелот „Молика“ ...

Повеќе

„Партија шах“ во Тетово

„Партија шах“ во Тетово

На почетокот на ноември, средношколците од „Моша Пијаде“ од Тетово го претставија финалниот производ од ...

Повеќе

Цветен воз – симболика за меѓуетничка интеграција во општина Бутел

Цветен воз – симболика за меѓуетничка интеграција во општина Бутел

„Богата е есента“, „Училиште цветна градина“, „Оплеменување на училишниот простор“ и „Истражија општината Бутел“, се ...

Повеќе

Како успешно да се одржуваат училишните згради?

Како успешно да се одржуваат училишните згради?

ПМИО вчера одржа обука за зајакнување на капацитетите на училиштата за одржување на училишните објекти.

Повеќе

Младите ученички од Тетово го стартуваа натпреварувањето во одбојкарска лига

Младите ученички од Тетово го стартуваа натпреварувањето во одбојкарска лига

Ученички од осмо и деветто одделение, од сите основни училишта во Тетово го започнаа натпреварувањето ...

Повеќе

Обука за изготвување на мултимедијални содржини за средните училишта во Штип

Денес и утре (17 септември и 18, 2013) во Штип ќе се одржи дводневна обука за изготвување на мултимедијални содржини (Млади преку медиуми) со наставниците и учениците од средните училишта од Штип, Радовиш и Св.Николе. Во текот на претходната недела истата обука се одржа во Скопје со наставници и ученици од средните училишта во Скопје, во која тие добија знаења за изготвување на мултимедијални интернет содржини во контекст на меѓуетничка интеграција во образованието.
Учесниците ги проширија своите знаења за стереотипи и имаа можност да слушнат за примери од најчестите стереотипи во печатени и електронски медиуми, како да препознаваат пристрасно и неверодостојно известување, предрасуди и говор на омраза во медиумите. Учесниците добиваат информации за основите на информативното пишување, како што се: што е вест, извештај, сторија, интервју и како да се напише, кои се етички правила, подготовка и уредување на содржините и пишување на интернет. Пристапот вклучува работа во групи; наставниците и учениците ги подготват своите приказни преку правење фотографии, пишување текст, правење видео клипови со изјави, уредување и качување на интернет на нивните производи.
Како дел од осумте регионални обуки кои ќе бидат организирани во Велес, Куманово, Кичево, Струга, Тетово и Битола во наредниот период, 56 средни училишта ќе бидат вклучени во процесот. Од овие обуки над 100 ученици и 100 наставници ќе имаат корист во иднина.