Saturday, April 29, 2017
Заврши Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието

Заврши Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието

Преку 1000 наставници, ученици, родители, претставници од образовните институции, граѓански организации, УСАИД и ЕУКОМ ги ...

Повеќе

Одржана конференција за споделување на добри практики за одржување на  училишните објекти

Одржана конференција за споделување на добри практики за одржување на училишните објекти

По организираните обуки за одржување на училиштата наменети за членовите на тимовите за реновирање на ...

Повеќе

Улогата и поддршката на медиумите во унапредувањето на меѓуетничката кохезија и интеграција во училиштата

Улогата и поддршката на медиумите во унапредувањето на меѓуетничката кохезија и интеграција во училиштата

При крајот на јануари, во Скопје се одржа тркалезна маса на тема: „Улогата и поддршката ...

Повеќе

Одржана обука за креативни корнери

Одржана обука за креативни корнери

При крајот на јануари во Скопје се одржа тридневна обука за креативни корнери на која ...

Повеќе

Модел училишта – Каде бевме и што се промени во меѓувреме

Модел училишта – Каде бевме и што се промени во меѓувреме

Во текот на неделата, во четири модел училишта: ОУ „Браќа Миладиновци“ и ОУ „Бајрам Шабани“ ...

Повеќе

Подобра училишна средина за основците во Крушево и Могила

Подобра училишна средина за основците во Крушево и Могила

При крајот на декември се одржаа два свечени настани на сечење лента во основните училишта ...

Повеќе

Обука за обучувачи за поврзување на практики од изведувачки уметности со образованието и социјалниот развој

На три-дневна обука за обучувачи учествуваа 16 креативни наставници од средните училишта од општините Куманово, Кичево, Штип, Тетово, Велес, Битола, Гази Баба и Карпош во Скопје, од 19-21 март 2013 година.
Обуката беше насочена кон развивање на вештини и знаења на училишните тимови кои понатаму ќе го дисеминираат своето знаење на учениците во училиштата во целните општини.
Експертите и уметниците ќе работат преку методолошки пристап кој што е комбинација меѓу индивидуална и групна работа – искуствен процесот на учење, интегрирање на алатки и самоистражување на личните потреби и интереси.

Обуката се водеше преку процес кој е ориентиран кон учење кој што ги поврзува современа уметничка пракса со секојдневниот живот, образованието и општествениот развој. Педагошката филозофија ги вклучуваше начините на кои наставниците и тимовите може да направат промоција на активно вклучување на учениците, уметниците, фацилитаторите и публиката во една целина; уметнички вештини преку методологија за уметност за социјални промени -комбинација на форум театар со техники и видео техники на Аугусто Боал и современите тенденции во уметноста и технологијата, со што наставниците и тимовите како фацилитатори можат да добијат јасна слика за тоа каде и како групата ги замислува своите следни чекори; и да се развие креативен пристап кон успехот, развој на заедницата и позитивни промени .

Луѓето ме знаат како интровертна личност, која што не се експонира. Оваа обука и групата ми олеснија да ги откријам моите вештини и креативноста за кои што не бев свесен претходно. Многу сум ви благодарен на сите вас што ми овозможивте да бидам дел од овој процес и дел од тимот“, рече наставникот од Велес, Гроздан Вцков.
Од април до јуни 2013 година наставници од осум средни училишта во селектираните општини, ќе се извршат и спроведат 12 креативни работилници со група на ученици во рамки на училиштата.