Wednesday, August 23, 2017
Заврши Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието

Заврши Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието

Преку 1000 наставници, ученици, родители, претставници од образовните институции, граѓански организации, УСАИД и ЕУКОМ ги ...

Повеќе

Одржана конференција за споделување на добри практики за одржување на  училишните објекти

Одржана конференција за споделување на добри практики за одржување на училишните објекти

По организираните обуки за одржување на училиштата наменети за членовите на тимовите за реновирање на ...

Повеќе

Улогата и поддршката на медиумите во унапредувањето на меѓуетничката кохезија и интеграција во училиштата

Улогата и поддршката на медиумите во унапредувањето на меѓуетничката кохезија и интеграција во училиштата

При крајот на јануари, во Скопје се одржа тркалезна маса на тема: „Улогата и поддршката ...

Повеќе

Одржана обука за креативни корнери

Одржана обука за креативни корнери

При крајот на јануари во Скопје се одржа тридневна обука за креативни корнери на која ...

Повеќе

Модел училишта – Каде бевме и што се промени во меѓувреме

Модел училишта – Каде бевме и што се промени во меѓувреме

Во текот на неделата, во четири модел училишта: ОУ „Браќа Миладиновци“ и ОУ „Бајрам Шабани“ ...

Повеќе

Подобра училишна средина за основците во Крушево и Могила

Подобра училишна средина за основците во Крушево и Могила

При крајот на декември се одржаа два свечени настани на сечење лента во основните училишта ...

Повеќе

Музиката нè спојува

DSC02431Како е терминот за ‘folk songs and dances’ на македонски? Народни песни и ора. А на албански? Këngë dhe vallë popullore. А на ромски? Folklornikane gjilja thaj vastkhelibe. Благодарение на Музичкиот глосар/речник изготвен од осмо – одделенците од ОУ „Браќа Рамиз Хамид“ и ОУ „7-ми марси“ од Скопје, го збогативме нашиот музички вокабулар на четири различни јазици (англиски, македонски, албански и ромски).

На 20-ти мај, група ученици од „7-ми марси“ го посетија партнерското училиште „Браќа Рамиз Хамид“ со цел да ги промовираат плодовите на напорната работа, дел од Проект на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието. Покрај Музичкиот глосар/речник, учениците во етнички измешани групи изработуваа музички инструменти од картон, цртежи на фолклорни орнаменти, носии и имаа заеднички настап на оркестрите.  Сите нивни производи беа презентирани пред бројната публика на ученици и наставници од двете училишта.  Заедничкиот оркестар исполни неколку нумери на албански, македонски и ромски јазик, додека помладите ученици танцуваа облечени во традиционални носии.DSC02509

Наставниците од двете училишта беа задоволни од взаемната професионална соработка, горди на производите кои нивните ученици ги презентираа. Откако заврши официјалната програма, учениците и наставниците ја претворија салата во подиум за танцување, танцувајќи заедно на популарни ромски, македонски и албански песни. Натписот на ѕидот, испишан на трите јазици, не потсети дека „Музиката нè спојува.“