Sunday, December 4, 2016
World AIDS Day!

World AIDS Day!

Started in 1988, World AIDS Day is about increasing awareness, fighting prejudice and improving education. ...

Повеќе

Како се создаваат успешните училишни приказни?

Како се создаваат успешните училишни приказни?

Ученици, наставници, стручни соработници и директори се поврзаа во спортските, музичките, ликовните и математичките содржини, ...

Повеќе

Стара чаршија – ризница на култури

Стара чаршија – ризница на култури

Здружението за развој на ромската заедница СУМНАЛ, на 4 и 5 ноември, во хотелот „Молика“ ...

Повеќе

„Партија шах“ во Тетово

„Партија шах“ во Тетово

На почетокот на ноември, средношколците од „Моша Пијаде“ од Тетово го претставија финалниот производ од ...

Повеќе

Цветен воз – симболика за меѓуетничка интеграција во општина Бутел

Цветен воз – симболика за меѓуетничка интеграција во општина Бутел

„Богата е есента“, „Училиште цветна градина“, „Оплеменување на училишниот простор“ и „Истражија општината Бутел“, се ...

Повеќе

Како успешно да се одржуваат училишните згради?

Како успешно да се одржуваат училишните згради?

ПМИО вчера одржа обука за зајакнување на капацитетите на училиштата за одржување на училишните објекти.

Повеќе

Младите ученички од Тетово го стартуваа натпреварувањето во одбојкарска лига

Младите ученички од Тетово го стартуваа натпреварувањето во одбојкарска лига

Ученички од осмо и деветто одделение, од сите основни училишта во Тетово го започнаа натпреварувањето ...

Повеќе

Средношколците од „Браќа Миладиновци“ на заеднички час по физика

unnamedПостојат многу начини на кои што може да се гради заедништво помеѓу припадниците на различните заедници во образованието, особено во предметите во кои јазичните специфики не се најважни во материјата што се изучува. Тоа ни го демонстрираа  група ученици од албанската и македонската паралелка од СУГС „Браќа Миладиновци“ од Скопје, кои на 10 ноември, 2014, одржаа заеднички час по наставниот предмет физика. Часот е дел од  многуте заеднички активности кои ги спроведуваат училиштата со поддршка на Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието.

„Бевме поделени во групи каде што имаше ученици од двата наставни јазици, за полесно да го совладаме материјалот. Преку соработката дојдовме до согласување на нашите идеи и до одлична комуникација“, “ велат учениците кои присуствуваа на часот, истакнувајќи го нивното задоволство од неговата реализација.

За реализација на оваа интересна идеја, освен учениците, секако најзаслужни се професорите Рајна Каевска и Рамиз Љачи, кои заеднички го водеа часот. Според нив, тој помина во одлична атмосфера и соработка помеѓу учениците .

Учениците увидоа дека сите присутни на часот се исти, без разлика на етничката припадност.  Ова  позитивно искуство побудува интерес за идни заеднички часови и по други предмети ,во кои јазикот не претставува препрека за заедничка работа, и полесно совладување на нови знаења.