Saturday, September 23, 2017
Заврши Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието

Заврши Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието

Преку 1000 наставници, ученици, родители, претставници од образовните институции, граѓански организации, УСАИД и ЕУКОМ ги ...

Повеќе

Одржана конференција за споделување на добри практики за одржување на  училишните објекти

Одржана конференција за споделување на добри практики за одржување на училишните објекти

По организираните обуки за одржување на училиштата наменети за членовите на тимовите за реновирање на ...

Повеќе

Улогата и поддршката на медиумите во унапредувањето на меѓуетничката кохезија и интеграција во училиштата

Улогата и поддршката на медиумите во унапредувањето на меѓуетничката кохезија и интеграција во училиштата

При крајот на јануари, во Скопје се одржа тркалезна маса на тема: „Улогата и поддршката ...

Повеќе

Одржана обука за креативни корнери

Одржана обука за креативни корнери

При крајот на јануари во Скопје се одржа тридневна обука за креативни корнери на која ...

Повеќе

Модел училишта – Каде бевме и што се промени во меѓувреме

Модел училишта – Каде бевме и што се промени во меѓувреме

Во текот на неделата, во четири модел училишта: ОУ „Браќа Миладиновци“ и ОУ „Бајрам Шабани“ ...

Повеќе

Подобра училишна средина за основците во Крушево и Могила

Подобра училишна средина за основците во Крушево и Могила

При крајот на декември се одржаа два свечени настани на сечење лента во основните училишта ...

Повеќе

Средношколците од „Браќа Миладиновци“ на заеднички час по физика

unnamedПостојат многу начини на кои што може да се гради заедништво помеѓу припадниците на различните заедници во образованието, особено во предметите во кои јазичните специфики не се најважни во материјата што се изучува. Тоа ни го демонстрираа  група ученици од албанската и македонската паралелка од СУГС „Браќа Миладиновци“ од Скопје, кои на 10 ноември, 2014, одржаа заеднички час по наставниот предмет физика. Часот е дел од  многуте заеднички активности кои ги спроведуваат училиштата со поддршка на Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието.

„Бевме поделени во групи каде што имаше ученици од двата наставни јазици, за полесно да го совладаме материјалот. Преку соработката дојдовме до согласување на нашите идеи и до одлична комуникација“, “ велат учениците кои присуствуваа на часот, истакнувајќи го нивното задоволство од неговата реализација.

За реализација на оваа интересна идеја, освен учениците, секако најзаслужни се професорите Рајна Каевска и Рамиз Љачи, кои заеднички го водеа часот. Според нив, тој помина во одлична атмосфера и соработка помеѓу учениците .

Учениците увидоа дека сите присутни на часот се исти, без разлика на етничката припадност.  Ова  позитивно искуство побудува интерес за идни заеднички часови и по други предмети ,во кои јазикот не претставува препрека за заедничка работа, и полесно совладување на нови знаења.