Wednesday, December 7, 2016
Како се создаваат успешните училишни приказни?

Како се создаваат успешните училишни приказни?

Ученици, наставници, стручни соработници и директори се поврзаа во спортските, музичките, ликовните и математичките содржини, ...

Повеќе

Стара чаршија – ризница на култури

Стара чаршија – ризница на култури

Здружението за развој на ромската заедница СУМНАЛ, на 4 и 5 ноември, во хотелот „Молика“ ...

Повеќе

„Партија шах“ во Тетово

„Партија шах“ во Тетово

На почетокот на ноември, средношколците од „Моша Пијаде“ од Тетово го претставија финалниот производ од ...

Повеќе

Цветен воз – симболика за меѓуетничка интеграција во општина Бутел

Цветен воз – симболика за меѓуетничка интеграција во општина Бутел

„Богата е есента“, „Училиште цветна градина“, „Оплеменување на училишниот простор“ и „Истражија општината Бутел“, се ...

Повеќе

Како успешно да се одржуваат училишните згради?

Како успешно да се одржуваат училишните згради?

ПМИО вчера одржа обука за зајакнување на капацитетите на училиштата за одржување на училишните објекти.

Повеќе

Младите ученички од Тетово го стартуваа натпреварувањето во одбојкарска лига

Младите ученички од Тетово го стартуваа натпреварувањето во одбојкарска лига

Ученички од осмо и деветто одделение, од сите основни училишта во Тетово го започнаа натпреварувањето ...

Повеќе

Рецепт за другарство на учениците од ОУ „Јане Сандански“ од Скопје

makОд 3 до 11 декември, триесетина ученици ОУ „Јане Сандански“ од Скопје од прво до петто одделение, кои ја следат наставата на македонски, албански и турски јазик во, ја реализираа заедничката работилница наречена „Другарство“. На крај на работилницата,  учениците ни го претставија нивниот „Рецепт за другарство“.

Учениците ја започнаа дружбата со разговор на тема роденден, и што е тоа што го прави роденденот посебен. Според нив, другарчињата се тие што ја прават прославата посебна. Велат дека потребни состојки за убаво другарство се љубовта, разбирањето, топлиот збор, соработката, помошта, поддршката, заедничките игри и слично.  Потоа, следуваше загревање со игра за запознавање „Протнување преку обрач“ – сите ученици фатени цврсто за раце ги кажуваа имињата. Учениците потоа беа поделени во три групи. Во првата група, учениците од прво и второ одделение разговараа на кој начин се поздравуваат другарите, и обоија хамер со отпечатоци од нивните дланки. Втората група работеше на рецептот за другарство. Додека третата група се нафати  да изработи  декорација на кукли.

На крајот, секоја група ги покажа своите продукти.  Го прочитаа „Рецептот за другарство“ на трите наставни јазици – македонски, албански и турски јазик. Работилницата заврши со заеднички поздрав, плесок на рацете и мала закуска. Овие дружељубиви ученици ветија дека ќе продолжат со заеднички активности, а веќе се договорија изработките од работилницата да ги постават на заеднички плакат, за и нивните други другарчиња во училиштето да го дознаат   рецептот за другарство.