Wednesday, July 26, 2017
Заврши Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието

Заврши Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието

Преку 1000 наставници, ученици, родители, претставници од образовните институции, граѓански организации, УСАИД и ЕУКОМ ги ...

Повеќе

Одржана конференција за споделување на добри практики за одржување на  училишните објекти

Одржана конференција за споделување на добри практики за одржување на училишните објекти

По организираните обуки за одржување на училиштата наменети за членовите на тимовите за реновирање на ...

Повеќе

Улогата и поддршката на медиумите во унапредувањето на меѓуетничката кохезија и интеграција во училиштата

Улогата и поддршката на медиумите во унапредувањето на меѓуетничката кохезија и интеграција во училиштата

При крајот на јануари, во Скопје се одржа тркалезна маса на тема: „Улогата и поддршката ...

Повеќе

Одржана обука за креативни корнери

Одржана обука за креативни корнери

При крајот на јануари во Скопје се одржа тридневна обука за креативни корнери на која ...

Повеќе

Модел училишта – Каде бевме и што се промени во меѓувреме

Модел училишта – Каде бевме и што се промени во меѓувреме

Во текот на неделата, во четири модел училишта: ОУ „Браќа Миладиновци“ и ОУ „Бајрам Шабани“ ...

Повеќе

Подобра училишна средина за основците во Крушево и Могила

Подобра училишна средина за основците во Крушево и Могила

При крајот на декември се одржаа два свечени настани на сечење лента во основните училишта ...

Повеќе

Рецепт за другарство на учениците од ОУ „Јане Сандански“ од Скопје

makОд 3 до 11 декември, триесетина ученици ОУ „Јане Сандански“ од Скопје од прво до петто одделение, кои ја следат наставата на македонски, албански и турски јазик во, ја реализираа заедничката работилница наречена „Другарство“. На крај на работилницата,  учениците ни го претставија нивниот „Рецепт за другарство“.

Учениците ја започнаа дружбата со разговор на тема роденден, и што е тоа што го прави роденденот посебен. Според нив, другарчињата се тие што ја прават прославата посебна. Велат дека потребни состојки за убаво другарство се љубовта, разбирањето, топлиот збор, соработката, помошта, поддршката, заедничките игри и слично.  Потоа, следуваше загревање со игра за запознавање „Протнување преку обрач“ – сите ученици фатени цврсто за раце ги кажуваа имињата. Учениците потоа беа поделени во три групи. Во првата група, учениците од прво и второ одделение разговараа на кој начин се поздравуваат другарите, и обоија хамер со отпечатоци од нивните дланки. Втората група работеше на рецептот за другарство. Додека третата група се нафати  да изработи  декорација на кукли.

На крајот, секоја група ги покажа своите продукти.  Го прочитаа „Рецептот за другарство“ на трите наставни јазици – македонски, албански и турски јазик. Работилницата заврши со заеднички поздрав, плесок на рацете и мала закуска. Овие дружељубиви ученици ветија дека ќе продолжат со заеднички активности, а веќе се договорија изработките од работилницата да ги постават на заеднички плакат, за и нивните други другарчиња во училиштето да го дознаат   рецептот за другарство.