Tuesday, February 21, 2017
Одржана конференција за споделување на добри практики за одржување на  училишните објекти

Одржана конференција за споделување на добри практики за одржување на училишните објекти

По организираните обуки за одржување на училиштата наменети за членовите на тимовите за реновирање на ...

Повеќе

Улогата и поддршката на медиумите во унапредувањето на меѓуетничката кохезија и интеграција во училиштата

Улогата и поддршката на медиумите во унапредувањето на меѓуетничката кохезија и интеграција во училиштата

При крајот на јануари, во Скопје се одржа тркалезна маса на тема: „Улогата и поддршката ...

Повеќе

Одржана обука за креативни корнери

Одржана обука за креативни корнери

При крајот на јануари во Скопје се одржа тридневна обука за креативни корнери на која ...

Повеќе

Модел училишта – Каде бевме и што се промени во меѓувреме

Модел училишта – Каде бевме и што се промени во меѓувреме

Во текот на неделата, во четири модел училишта: ОУ „Браќа Миладиновци“ и ОУ „Бајрам Шабани“ ...

Повеќе

Подобра училишна средина за основците во Крушево и Могила

Подобра училишна средина за основците во Крушево и Могила

При крајот на декември се одржаа два свечени настани на сечење лента во основните училишта ...

Повеќе

Денови за меѓуетничка интеграција во образованието – работилница за рефлексија и одржливост

Денови за меѓуетничка интеграција во образованието – работилница за рефлексија и одржливост

Деведесетина претставници од повеќејазични училишта од 6 избрани општини во кои се одржаа Деновите за ...

Повеќе

Како се создаваат успешните училишни приказни?

Како се создаваат успешните училишни приказни?

Ученици, наставници, стручни соработници и директори се поврзаа во спортските, музичките, ликовните и математичките содржини, ...

Повеќе

Наставниците учат како да создадат и користат спорт и игри за да ги зближат децата

DSC01781

Игрите се секогаш забавни за младите луѓе. Покрај ова, тие се покажаа како корисни во зајакнување на вредностите како што се комуникација, тимска работа, почит и отвореност, кои пак помагаат во постигнување на целта за меѓуетничка интеграција во образованието помеѓу учениците. Ова е причината зашто користење спорт и игри во овој контекст може да бидат од голем корист за промовирање на подобрени односи и другарувања помеѓу младите од различни етнички припадности во Македонија.
На 28 и 29 март, за време на дводневната обука која се одржа во Струга, 29 наставници од 10 различни училишта и општини низ Македонија имаа можност да создаваат и да планираат спортски активности кои подоцна ќе бидат реализирани во пракса со учениците од нивните училишта. За време на обуката, организирана од страна на Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието во партнерство со Отворени забавни фудбалски школи (ОФФС), наставниците се внесоа во улога на ученици кои спортуваа и играа. Тие работеа кон создавање конкретни методи за тоа како да се користат ваквите DSC01743активности во образованието за цели на меѓуетничка интеграција. Учесниците со ентузијазам ги спроведоа активностите и со внимание го проследија предавањата на претставници од ПМИО и ОФФС, тие исто така ги споделија нивните мислења за тоа како најдобро да се искористат спортот и игрите во овој контекст. Учесниците ги претставуваа нивните внимателно избрани училишта со две или три наставни јазици.
На првиот ден од обуката, учесниците беа поделени на три групи и требаше да поминат низ три различни етапи на активности. Трите етапи имаа различни теми и разновидни активности кои соодветствуваат на темите. На крај од секоја етапа активности, учесниците даваа повратни информации, споделувајќи ги со тренерите од ОФФС. Првиот ден од обуката помина продуктивно но и забавно.
Вториот ден на обуката беше посветена на создавање нови игри кои би ги зближиле децата од различни етнички припадности. Подоцна, овие игри беа пробани од страна на наставниците на отворено, на плажа покрај Охридското езеро.
Учесниците подоцна ќе ги спроведуваат овие активности во нивните училишта, особено на часови по физичко воспитание и воннаставни спортски активности.