Wednesday, August 23, 2017
Заврши Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието

Заврши Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието

Преку 1000 наставници, ученици, родители, претставници од образовните институции, граѓански организации, УСАИД и ЕУКОМ ги ...

Повеќе

Одржана конференција за споделување на добри практики за одржување на  училишните објекти

Одржана конференција за споделување на добри практики за одржување на училишните објекти

По организираните обуки за одржување на училиштата наменети за членовите на тимовите за реновирање на ...

Повеќе

Улогата и поддршката на медиумите во унапредувањето на меѓуетничката кохезија и интеграција во училиштата

Улогата и поддршката на медиумите во унапредувањето на меѓуетничката кохезија и интеграција во училиштата

При крајот на јануари, во Скопје се одржа тркалезна маса на тема: „Улогата и поддршката ...

Повеќе

Одржана обука за креативни корнери

Одржана обука за креативни корнери

При крајот на јануари во Скопје се одржа тридневна обука за креативни корнери на која ...

Повеќе

Модел училишта – Каде бевме и што се промени во меѓувреме

Модел училишта – Каде бевме и што се промени во меѓувреме

Во текот на неделата, во четири модел училишта: ОУ „Браќа Миладиновци“ и ОУ „Бајрам Шабани“ ...

Повеќе

Подобра училишна средина за основците во Крушево и Могила

Подобра училишна средина за основците во Крушево и Могила

При крајот на декември се одржаа два свечени настани на сечење лента во основните училишта ...

Повеќе

Игри без јазични граници

Како да играме игра, во која треба да комуницираме без да се гледаме, а сите зборуваме различни јазици? Тоа може да ни го откријат учениците од ОУ „Петар Здравковски Пенко“, кои учествуваа на настанот „Игри без граници“, организиран преку Проектот на УСАИД за меѓуетничка интеграција во образованието.

Во омилената игра „Воденица“, во која учениците подаваа чаши со вода без да се гледаат меѓу себе , тие им помагаа на нивните другарчиња кои не го разбираа јазикот на останатите.

„Што вика? Што вика?“ прашуваа едните. „Ти кажува понапред да ја подадеш чашата“, им помагаа нивните другари кои го зборуваат и другиот јазик.

Без разлика дали е босански, албански, македонски или турски, беше очигледно дека јазикот не претставува никаква пречка за овие деца. Мокри од водата и среќни поради забавниот ден исполнет со игри, тие ги прашуваа своите наставници кога повторно ќе имаат ваква активност. Како што ни кажаа и самите- не е важно кој победил, важно е тоа што сите заедно се дружеа и забавуваа:

На крајот на денот, ѝ се придруживме на групата наставници кои го организираа настанот. Ги најдовме седнати во училишната кафетерија, каде што заеднички го прославуваа својот успех. Ни раскажаа за подготовките, и ги пофалија учениците кои биле многу активни во реализација на настанот, предложувајќи игри, и соработувајќи интензивно со своите ментори во планирањето на активноста. Наставниците го споделија со нас нивното искуство од спроведувањето на активностите за меѓуетничка интеграција: